جزئیات صد و نود و یکمین نشست علمی ماهانه مرکز

همانطور که وعده داده بودیم، ۱۹۱ امین نشست علمی مرکز تحقیقات سلامت چشم بصیر در روز یک شنبه ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر برگزار خواهد شد. با توجه به شیوه جدید ثبت امتیازات برای متقاضیان توجه به زمان ها و تاریخ هایی که در ادامه خواهد آمد ضروری است.

در این پست به این جزیئات پرداخته خواهد شد و در پست دیگری شیوه ثبت نام به صورت مشروح خواهد آمد.

همانطور که ابتدای این خبر آمده است تاریخ برگزاری این نشست در روز یک شنبه ۲۲ تیر خواهد بود. از ساعت ۱۹ این نشست شروع خواهد شد و تا ساعت ۲۱٫۳۰ ادامه خواهد داشت.

برای ثبت نام در این نشست و استفاده از حق شرکت در آزمون آن جهت کسب امتیاز، متقاضیان بایستی در حد فاصل بین ساعت ۱۳٫۱۵ روز  هفدهم تیر  تا ساعت ۲۱٫۲۵ روز ۲۲ تیر  (۵ دقیقه پیش از پایان نشست) اقدام به ثبت نام نمایند.

این ثبت نام باید بر اساس کد ملی افراد و از طریق سامانه اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشــور انجام گیرد.

پس از پایان نشست در ساعت ۲۱٫۳۰ تاریخ ۲۲ تیر ماه، متقاضیانی که بر اساس مواد فوق و پیش از اتمام جلسه اقدام به ثبت نام کرده اند، میتوانند از طریق اپلیکیشن آموزش مداوم جامعه پزشکی برای شرکت در آموزش نشست مربوطه و کسب امتیاز شرکت نمایند.

این اپلیکیشن تنها برای سیستم عامل های اندروید طراحی شده است و هنوز اپلیکیشن مناسب برای سیستم عاملهای دیگر وجود ندارد. بنابراین متقاضیانی که از تلفن های هوشمندی غیر از اندروید استفاده میکنند بایستی برای آزمون چاره ای بیندیشند.

مهلت شرکت در آزمون ۴۸ ساعت پس از پایان نشست بعنی از ساعت ۲۱٫۳۰ روز ۲۲ تیر تا ۲۱٫۳۰ روز ۲۴ تیر خواهد بود.

فهرست