راهنمای شرکت درآزمون با استفاده از اپلیکیشن آموزش مجازی

با شیوع بیماری Covid-19 و اجتناب از حضور در محیط‌هایی که احتمال انتقال را افزایش می‌دهند، مرکز تحقیقات سلامت چشم بصیر هم تصمیم گرفت تا نشست‌های سال ۹۹ خود را با ترکیبی از حضور افراد در سالن کنفرانس خود (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) و یا شرکت در دوره به صورت آنلاین، برگزار نماید.

اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی جهت تسهیل در امر کسب امتیاز برای متقاضیان ساختاری را طراحی کرده است که میتواند بخشی از دغدغه‌های افراد در این شراط را بکاهد. آنچه در پی خواهد آمد دستورالعمل استفاده از اپلیکیشن آموزش مجازی این اداره کل است، که همه متقاضیانی که درخواست امتیاز از نشست‌های علمی را دارند بایستی از طریق آن و پاسخ به آزمون‌های مطرح شده، آن را بدست بیاورند.

داوطلبین پس از شرکت در نشست علمی ماهانه مرکز تحقیقات بصیر (چه به صورت حضور در سالن کنفرانس و چه به صورت آنلاین) بایستی در آزمون پایانی شرکت کنند تا پس از موفقیت در گذراندن آزمون امتیاز مربوطه را اخذ نمایند.

در این سامانه مشمولین علاوه بر شرکت در آزمون میتوانند محتوی برنامه ها و امتیاز آموزش مداوم خود را ببینند و پیگیری نمایند. حضور در این سامانه تنها راه شرکت در آزمونهای پایانی دوره ها و کسب امتیاز مربوطه است. دریافت این اپلیکیشن از طریق پلتفرم بازار میسر می‌باشد. لینک دسترسی به این نرم افزار که مناسب تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید است.

بعد از نصب برنامه بر روی گوشی‌های همراه، بایستی با کمک کد ملی و تایید شماره تلفن خود، کدی را که به شماره شما ارسال میشود را وارد سامانه نمایید. در این مرحله شما وارد سامانه شده‌اید.

بعد از فعال کردن اپلیکیشن و ورود به سامانه، برنامه های غیرحضوری و برنامه های حضوری که بصورت مجازی اجرا میشوند و برای شما امتیاز دارند قابل مشاهده هستند.

برنامه های غیرحضوری در اپلیکیشن به دو نوع تقسیم می شوند :

  • شرکت در آزمون: برنامه‌هایی مانند نشست‌های علمی مرکز تحقیقات سلامت چشم بصیر که به صورت مستقل و از طریق سایت مرکز به صورت آنلاین پخش می‌شوند. در این حالت متقاضیان در ابتدای امر بایستی با مراجعه به سامانه آموزش مداوم اقدام به ثبت نام دوره مربوطه کنند و پس پایان نشست در بازه زمانی مشخص شده با مراجعه به اپلیکیشن در آزمون شرکت کنند.
  • برنامه‌هایی که در خود اپلیکیشن به صورت آنلاین نمایش داده می‌شوند و شرکت کنندگان پس از اتمام نشست میتوانند در همان سامانه در آزمون های مربوطه شرکت کنند و امتیاز لازم را کسب نمایند. در این حالت ثبت نام و پرداخت هزینه، مشاهده محتوا و شرکت در آزمون همگی از طریق اپلیکیشن انجام خواهد شد.

 

لازم به یادآوری است مهلت شرکت در آزمون ۴۸ ساعت پس از پایان نشست است.

فهرست